REFUSJON/ANGRERETT
REFUSJON/ANGRERETT
Vi har 14 dager åpent kjøp, noe som betyr at du har 14 dager på deg til å be om en
pengene tilbake*.
Du trenger en kvittering og/eller annen type bevis på at du har kjøpt produktet hos oss.
For å starte en retur kan du kontakte oss på blendyfix@gmail.com
Hvis returen din blir akseptert, vil vi sende deg instruksjoner om hvordan og hvor du skal sende pakken. Varer som sendes tilbake til oss uten først å ha bedt om retur vil ikke bli akseptert.
Du kan alltid kontakte oss for alle returspørsmål blendyfix@gmail.com
Skader og problemer Vennligst sjekk bestillingen din ved mottak og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt, skadet eller hvis du mottar feil vare, slik at vi kan vurdere problemet og rette det.
Unntak / ikke-returnerbare varer Noen typer varer kan ikke returneres, for eksempel varer som er litt uvurderlige (som mat, blomster eller planter), tilpassede produkter (som spesialbestillinger eller personlige varer) og varer til personlig pleie (som skjønnhetsprodukter) .
Vi aksepterer heller ikke retur for farlige materialer, brennbare væsker eller gasser. Kontakt oss hvis du har spørsmål eller bekymringer om din spesifikke vare.
Vi kan dessverre ikke godta retur på salgsvarer eller gavekort.
Den raskeste måten å sikre at du får det du ønsker er å returnere varen du har og når returen er akseptert, foreta et separat kjøp for den nye varen.
Refusjon Vi vil varsle deg når vi har mottatt og inspisert returen din og gi deg beskjed om refusjonen ble godkjent eller ikke. Hvis godkjent, vil du automatisk bli erstattet i den opprinnelige betalingsmåten.
Husk at det kan ta litt tid før banken eller kredittkortselskapet behandler og posterer refusjonen også. 2 års fordringer.
For returer vennligst kontakt blendyfix@gmail.com
*produkter kjøpt til redusert pris/salg/kampanje gir ikke rett til 14 dagers åpent kjøp
Vi har 14 dager åpent kjøp, noe som betyr at du har 14 dager på deg til å be om en
pengene tilbake*.
Du trenger en kvittering og/eller annen type bevis på at du har kjøpt produktet hos oss.
For å starte en retur kan du kontakte oss på blendyfix@gmail.com
Hvis returen din blir akseptert, vil vi sende deg instruksjoner om hvordan og hvor du skal sende pakken. Varer som sendes tilbake til oss uten først å ha bedt om retur vil ikke bli akseptert.
Du kan alltid kontakte oss for alle returspørsmål blendyfix@gmail.com
Skader og problemer Vennligst sjekk bestillingen din ved mottak og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt, skadet eller hvis du mottar feil vare, slik at vi kan vurdere problemet og rette det.
Unntak / ikke-returnerbare varer Noen typer varer kan ikke returneres, for eksempel varer som er litt uvurderlige (som mat, blomster eller planter), tilpassede produkter (som spesialbestillinger eller personlige varer) og varer til personlig pleie (som skjønnhetsprodukter) .
Vi aksepterer heller ikke retur for farlige materialer, brennbare væsker eller gasser. Kontakt oss hvis du har spørsmål eller bekymringer om din spesifikke vare.
Vi kan dessverre ikke godta retur på salgsvarer eller gavekort.
Den raskeste måten å sikre at du får det du ønsker er å returnere varen du har og når returen er akseptert, foreta et separat kjøp for den nye varen.
Refusjon Vi vil varsle deg når vi har mottatt og inspisert returen din og gi deg beskjed om refusjonen ble godkjent eller ikke. Hvis godkjent, vil du automatisk bli erstattet i den opprinnelige betalingsmåten.
Husk at det kan ta litt tid før banken eller kredittkortselskapet behandler og posterer refusjonen også. 2 års fordringer.
For returer vennligst kontakt blendyfix@gmail.com
*produkter kjøpt til redusert pris/salg/kampanje gir ikke rett til 14 dagers åpent kjøp